Underbar dag som bara blir bättre!

Våren är verkligen här! Efter en lång arbetsdag i den underbara vårsolen som mest spenderats i traktorn så drog jag utmattat till Saga. Så fort jag ropade hennes namn så flög ett litet orange huvud med en vit bläs upp i luften och gav ut ett välkomnande råmande innan hon satte iväg i galopp mot mig. Plötsligt så fick jag kraft igen!!Det blev en underbar promenad runt ladugården i den tidiga kvälls solen. Saga var ganska slö, jag gissar att det beror på värmebölja som kommit så plötsligt. Men det blev en underbar promenix i solen och Saga njöt av att få beta medan jag satt och solade lite. Inne i ladugården så la sig Saga ner och jag la mig bredvid och kliade och gosade med min lilla kompisSjukt underbart! Och nu ska jag till stranden med en kompis<3
Har slut på bilder på Saga så ni får en random från internet :3


Kommentarer
Lollo

Hej! Kul att du hittade till min blogg. Tyvärr är bloggen vilande just nu pga att jag inte hinner med då jag är engagerad i djurskyddsfrågor på annat håll, men jag hoppas på att kunna ta upp bloggandet igen i framtiden. ;) // Lollo

Svar: Okej ^^:)
Lina Kramer

2013-05-07 @ 23:48:52
URL: http://www.metrobloggen.se/ettlivfordjuren


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min lilla Kviga

Saga är föd den 12-12-2012. En pigg och orädd liten kviga som alltid kan lysa upp mitt liv. Själv heter jag Lina och pluggar mitt första år i lantbruk på Stiernhööksgymnasiumet. Jag jobbar för att bevara det småskaliga jordbruket och för alla djurens välfärd. Förutom Saga så har jag kaninen Hobbit som är min trogna rumskompis. //En kviga och en randome tjej.

RSS 2.0