Samanfattning:

Ja, så nu har jag sommarlov sedan den 6juni :)
Har inte haft tid för bloggen den senaste tiden och det blir nog blogg paus under sommaren eftersom att jag inte är hos Saga.
Men kort sammanfattning på hur det är med henne: Jag vet inte riktigt, men innan jag drog så undersökte några som jobbar i ladugården henne. Bla chefen. Dom höll med om att något var fel men verkade inte särskilt oroliga :)
Jag tycker att det är jobbigt att vara så långt bort även om det inte är allvarligt. Men det finns inget man kan göra annat av att njuta av Stockholm som är min hemort.
                                                  
Saknar redan skruttan, men en paus gör nog mer gott än ont för oss. Så kan hon få ta in allt hon lärt sig och vi kan få en ny start till hösten :)
OCH den sjuka klaven som jag skrev om för ett tag sen har blivit frisk! :D
Den har fått syn på det blinda ögat och skuttar nu omkring bland dom andra kalvarna.
Lycka <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min lilla Kviga

Saga är föd den 12-12-2012. En pigg och orädd liten kviga som alltid kan lysa upp mitt liv. Själv heter jag Lina och pluggar mitt första år i lantbruk på Stiernhööksgymnasiumet. Jag jobbar för att bevara det småskaliga jordbruket och för alla djurens välfärd. Förutom Saga så har jag kaninen Hobbit som är min trogna rumskompis. //En kviga och en randome tjej.

RSS 2.0