Fyfan vad jag kommer sakna Rättvik.

Arbete hela dagen och gårdagen Medeltidsfestival med kompis.
Mys med Saga och massa annat trevligt denna härliga sommarhelg. Fyfan vad jag kommer att sakna Rättvik. Framförallt Ladugården. Alla underbara kossor och den snälla personalen. Och mest av allt, fina lilla Saga. Känns drygt att lämna allt nu när det går som bäst.
Men man ska inte klaga. Sommaren kommer bli grym! Fester, bad, glass, långa ridturer, jobb på Karl Tövåsen, vänner, långa nätter, Sveipur<3. Jag kommer att Sakna Saga men jag får ju träffa älskade underbara Sveppe igen. Och alla Stockholms kompisar! Storstads flum och annat.
Den här veckan så hade jag planerat att dra ner på stan och köpa glass med Saga, om ladugårdspersonalen tycker att det är ok, som avslutning. :)
Hur ska jag klara mig hela sommaren utan min ögonsten...?
Nu ska jag gå till kornas stora sommarhage och avnjura denna vackra kväll men alla fyrbenta vänner.<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min lilla Kviga

Saga är föd den 12-12-2012. En pigg och orädd liten kviga som alltid kan lysa upp mitt liv. Själv heter jag Lina och pluggar mitt första år i lantbruk på Stiernhööksgymnasiumet. Jag jobbar för att bevara det småskaliga jordbruket och för alla djurens välfärd. Förutom Saga så har jag kaninen Hobbit som är min trogna rumskompis. //En kviga och en randome tjej.

RSS 2.0