Bästa vännen fyller 20år<3

Grattis bästa vän, 20 år <3
Tack för alla underbara stunder och äventyr.
För att du alltid finns där.
För att du alltid ställer upp.
Jag vet inte hur jag skulle överleva utan Sveppe, Sagohästen.
Vi har fått två underbara år tillsammans och jag hoppas på många fler underbara stunder!
Grattis på födelsedagen Sveipur Från Åsen, bästa ponnyn<3
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Födelsedagen firades med en pysseldag. Inga krav eller något, bara mys<3
Han är världens kelgris, så det var den bästa födelsedagspresenten<3
Guud vad jag älskar denna ponnyn! Vi har haft några underbara dagar detta sommarlov. Det har känts nästan som innan, när jag var där varje dag i 1.5 år 6-12 timmar om dagen!
JAg vet inte hur jag ska klara mig utan skrutten!
TUR att jag har lilla Saga<3
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Visst fruktar jag att lämna Sveppe, samtidigt som jag LÄNGTAR till hösten. När jag flyttar till baka till Rättvik och flyttar ihop med två jätte goa människor, träffa alla vänner och Saga.
Slippa förräldrar som lägger sig i.
Alla äventyr, att dra med ett gäng och bada i silljan klockan ett på natten en vardag och avsluta med att sitta i bastun och käka godis restan av natten.
Jag saknar att jobba tills jag nästan tuppar av i ladugården med alla underbara arbetskamrater, jag längtar efter att spela tv spel med Emil och att börja tömmköra Saga.
Till vinterna när man kan åka skridskor och skidor och sätta pulka bakom Sagis<3.
Och haloween mys, skräckfilmer, fester och allt annat kul som serverar i mitt tonårsparadis<3
Och mest av allt så längtar jag till den 8november då jag ska på Avenged Sevenfoolds konsert i stockholm med underbara Jenny<3
Bästa bandet någonsin!!!!!!
Hösten/vintern kommer att bli GRYM!
DETTA är mina gudar! Serriöst, bättre musik GÅR inte att hitta. Vartenda låt äger! <3
Kan inte fatta att jag ska se dom live. Like a dream! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min lilla Kviga

Saga är föd den 12-12-2012. En pigg och orädd liten kviga som alltid kan lysa upp mitt liv. Själv heter jag Lina och pluggar mitt första år i lantbruk på Stiernhööksgymnasiumet. Jag jobbar för att bevara det småskaliga jordbruket och för alla djurens välfärd. Förutom Saga så har jag kaninen Hobbit som är min trogna rumskompis. //En kviga och en randome tjej.

RSS 2.0