Saga ska bli kändis?

Igår så hände något spännande.
Några journalister från tidningen ATL kom för att fota skolan och skriva om den. Dom fotade traktorer, ladugården och så fick jag och Saga posa lite!
Det far kul men lite drygt tyckte både jag och Saga. Haha!
Eftersom att jag var lite nervös så kände så klart Saga det och ville inte alls lyssna. X) Sen så skulle jag få henne att springa i den heta sommarvärmen vilket hon inte ville X)
Krångel,krångel, men tillslut så skuttade hon efter mig när att jag släppt henne lös. Det blev nog ändå några bra bilder! Men en kul upplevelse och underbart att visa alla min vackra stolthet! <3

Idag så blev det vårmys. Saga har fått en konstig hosta. Hon hostar bara ibland, men det är ändå värt att ta det extra lugnt. Så jag stod med henne och pysslade och flätade i solen medna hon betade. Då är livet gött. <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min lilla Kviga

Saga är föd den 12-12-2012. En pigg och orädd liten kviga som alltid kan lysa upp mitt liv. Själv heter jag Lina och pluggar mitt första år i lantbruk på Stiernhööksgymnasiumet. Jag jobbar för att bevara det småskaliga jordbruket och för alla djurens välfärd. Förutom Saga så har jag kaninen Hobbit som är min trogna rumskompis. //En kviga och en randome tjej.

RSS 2.0