Vackra Rättvik med Saga<3

Efter att ha varit vaken hela natten och dagen för att hålla koll på Hobbit så började han äntligen andas normalt!
Då tyckte jag att jag gjort mig förtjänt av en lång promenad med Saga.
Det var varmt och kvavt, vi började med att plaska lite i vattnet. Sen fortsatte vi på en stig vid vattnet och förbi vackra Rättvikskyrkan.
Saga var pigg och det blev en helt fantastisk lång promenad! Rättvik är så sjukt vackert! Nästan magiskt, ljuset var också helt perfekt.
Började med att fixa blommor till Saga<3
Sen blev det bus i vattnet. Härligt tyckte Sagabagabus<3
 
Promenaden fortsatte i vackra Rättvik.
Fikapaus :3
Vid kyrkan var det jäätte många spännande människor som ville klappa och fota Saga :3
En snäll dam tog en några bilder med min kamera :3
Efter prommenaden så lade sig Saga på ett ställe utanför grinadarna och chillade.
Lite små random sådar bara damp hon ner i spånet. Så jag la mig bradvid henne och gosade, som belöning för hur duktig hon varit på promenaden<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min lilla Kviga

Saga är föd den 12-12-2012. En pigg och orädd liten kviga som alltid kan lysa upp mitt liv. Själv heter jag Lina och pluggar mitt första år i lantbruk på Stiernhööksgymnasiumet. Jag jobbar för att bevara det småskaliga jordbruket och för alla djurens välfärd. Förutom Saga så har jag kaninen Hobbit som är min trogna rumskompis. //En kviga och en randome tjej.

RSS 2.0