I ridhus :D

Den senaste veckan har varit ganska buissy med praktik och allt. :) Men jag har haft skitkul och lärt mig massor :D Saga har i veckan besökt ridhus två gånger. Det var kul! Saga blev helt tokig första gången. Hon skuttade , sprang och busade utan att vara minsta rädd! Idag som var andra gången så var hon något lugnare. Vi lekte lite följa Jhon, hon följde snällt efter mig och har fått mer respekt! Jag byggde även upp ett litet hinder som hon hoppade över 3gånger. Första två gick jätte bra och hon tyckte att det var skitkul. Sen så började hon springa förbi. Är supernöjd med passet<3
FIna skruttan<3
Klaga inte på att grimskaftet är i marken, DET ÄR FEL OCH DET ÄR JAG VÄL MEDVETEN OM.


Kommentarer
Amanda [SPONTAN]

Åh vad söt!

Svar: Jaa min ögonsten <3
Lina Kramer

2013-05-05 @ 10:33:36
URL: http://spontan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min lilla Kviga

Saga är föd den 12-12-2012. En pigg och orädd liten kviga som alltid kan lysa upp mitt liv. Själv heter jag Lina och pluggar mitt första år i lantbruk på Stiernhööksgymnasiumet. Jag jobbar för att bevara det småskaliga jordbruket och för alla djurens välfärd. Förutom Saga så har jag kaninen Hobbit som är min trogna rumskompis. //En kviga och en randome tjej.

RSS 2.0