Härligaste på riktigt länge!

Uteritt på världens bästa ponny med underbaraste Malin och fina Prippen.Barbacka i shorts!Det blev verkligen en helt underbar tur på våra fina hästar i varmt vårväder. Det blev en lång tur, vi red förbi en skola och snackade med några ungar som ville klappa och underbara Malin fick hjälpa ett stackars fyllo som hade ramlat omkull medan jag höll hästarna. Blev en härlig tur i gurra bland vitsippor med låånga galopper!
Detta behövde jag.
(Ca ett år gamla bilder)
Underbart att sitta på en bekant hästrygg. <3
Att rida är inte kul med någon annan än Sveppe. Den bästa på fyra hovar, min underbara gamla vän. Som jag har saknat honom!
Efter ridtyren blev det att pyssla läänge och vattenkrig som Malin den jäkeln drog igång X) Men Sveppe verkade bara tycka att en kaldursh var skönt tillskilnad från mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min lilla Kviga

Saga är föd den 12-12-2012. En pigg och orädd liten kviga som alltid kan lysa upp mitt liv. Själv heter jag Lina och pluggar mitt första år i lantbruk på Stiernhööksgymnasiumet. Jag jobbar för att bevara det småskaliga jordbruket och för alla djurens välfärd. Förutom Saga så har jag kaninen Hobbit som är min trogna rumskompis. //En kviga och en randome tjej.

RSS 2.0