Idag har Saga sett solen för första gången :D

Efter en lång vinter av väntandes, efter att vi har tvingats trängas i den smala gången för att träna Saga så har äntligen isen försvunnit så att jag kan ta lilla Saga på promenader ute.
Innan jag tog ut henne så var jag smått nervös. Visste inte hur hon skulle reagera på att se stora världen utanför ladugården. Tänk om hon skulle få panik? Tänk om hon blir för vild för mig?
Men nej, det gick över förväntan!
Saga var först lite skraj,men rädslan gick över till nyfikenhet som gick över till lycka.
 Vi sprang och busade lite på stallplanen. Underbart att sträcka ut i galopp tyckte Saga. Det blev ett kort pass idag, men imorgon så blir det mer :D
Fina lilla Saga som njuter i solen.
Ber om ursäkt för rörig blogg design, ska fixas när jag får tid :)


Kommentarer
Sofie

gullig :) jättesöt bild

Svar: Tack! Fan vilken cool jaguar du har på bilden! Älskar din blogg!
Lina Kramer

2013-04-17 @ 23:12:29
URL: http://www.highvoltage.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min lilla Kviga

Saga är föd den 12-12-2012. En pigg och orädd liten kviga som alltid kan lysa upp mitt liv. Själv heter jag Lina och pluggar mitt första år i lantbruk på Stiernhööksgymnasiumet. Jag jobbar för att bevara det småskaliga jordbruket och för alla djurens välfärd. Förutom Saga så har jag kaninen Hobbit som är min trogna rumskompis. //En kviga och en randome tjej.

RSS 2.0