Hyper?

Eftersom att jag jobbade i lördags så fick Saga en vilodag.
Idag när jag kom så låg hon ner. Jag ville inte jaga upp henne så jag lät henne ta en tupplur med sitt huvud i mitt knä. Efter en stund så ställde hon sig upp frivilligt. Då passade ja på att fixa henne för promenad. Idag så var Saga super pigg och på jätte gott humör. Vi busade lite på ridbanan och tog en liten promenad. På vägen så stötte vi på massa hästar och en hund. Saga var lite små skraj för hästarna och hästarna verkade vara lika rädda för Saga, men hon försökte inte dra iväg. Sen kom en hund springandes mot henne. Samma där, dom två var livrädda för varandra. Men jag är jätte nöjd med Saga. Är oerhört nöjd med passet. Det bästa var hur glad och pigg Saga var till skillnad från den senaste tiden då hon har varit så himla envis.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min lilla Kviga

Saga är föd den 12-12-2012. En pigg och orädd liten kviga som alltid kan lysa upp mitt liv. Själv heter jag Lina och pluggar mitt första år i lantbruk på Stiernhööksgymnasiumet. Jag jobbar för att bevara det småskaliga jordbruket och för alla djurens välfärd. Förutom Saga så har jag kaninen Hobbit som är min trogna rumskompis. //En kviga och en randome tjej.

RSS 2.0