Första regnet.

Träningen började med att Saga var ganska slö. Det var jätte varmt och soligt så hon blev nog trött av det. Men vi tränade lite tempoväxlingar. På hemvägen så började det regna. Det första regnet Saga har upplevt. Först så var hon skit skraj, sen blev hon på super gott humör och ville leka i det! Hihi ^^Efter regnet så var hon på jätte gott humör och följde mig som en hund :)
Det var även första gången hon stötte på får ^^
Fast dom verkade inte vara särskilt rädda för varandra utan bara nyfikna.
 
Härligt med regn tycker lilla kalvis ^^Bilderna togs när hon lugnat ner sig lite.
Lite vårpyssel innan promenaden<3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min lilla Kviga

Saga är föd den 12-12-2012. En pigg och orädd liten kviga som alltid kan lysa upp mitt liv. Själv heter jag Lina och pluggar mitt första år i lantbruk på Stiernhööksgymnasiumet. Jag jobbar för att bevara det småskaliga jordbruket och för alla djurens välfärd. Förutom Saga så har jag kaninen Hobbit som är min trogna rumskompis. //En kviga och en randome tjej.

RSS 2.0